Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Začínající mladý učitel
Jaroš, David ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Resumé Závěrečná práce se ve své teoretické části zabývá osobností učitele a základními stresory, které ztěžují jeho práci a které mohou vést k odchodu ze zaměstnání. V praktické části práce se autor prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřil na zjišťování míry zátěže jednotlivými stresory a situacemi, se kterými začínající učitel přichází ve své praxi do styku. Práce vychází z odborné literatury uvedené v závěru práce a z dotazníkového šetření provedeného se 49 respondenty. Bakalářská práce přináší návrhy, jak zmírnit zátěž, která je bohužel přirozenou součástí učitelské profese, popřípadě jak jí předcházet.
Začínající mladý učitel. Faktory odchodu ze školství
Jaroš, David ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Resumé Závěrečná práce se ve své teoretické části zabývá osobností učitele a základními stresory, které ztěžují jeho práci a které mohou vést k odchodu ze zaměstnání. V praktické části práce se autor prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřil na zjišťování míry zátěže jednotlivými stresory a situacemi, se kterými začínající učitel přichází ve své praxi do styku. Bakalářská práce dále přináší návrhy, jak tuto zátěž zmírnit, byť je bohužel přirozenou součástí učitelské profese, popřípadě jak jí předcházet. Tyto návrhy autor směřuje nejen začínajícím učitelům, ale především jejich nadřízeným. Práce vychází z odborné literatury uvedené v závěru a z dotazníkového šetření provedeného se 49 respondenty.
Začínající mladý učitel. Faktory odchodu ze školství
Jaroš, David ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Resumé Závěrečná práce se ve své teoretické části zabývá osobností učitele a základními stresory, které ztěžují jeho práci a které mohou vést k odchodu ze zaměstnání. V praktické části práce se autor prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřil na zjišťování míry zátěže jednotlivými stresory a situacemi, se kterými začínající učitel přichází ve své praxi do styku. Bakalářská práce dále přináší návrhy, jak tuto zátěž zmírnit, byť je bohužel přirozenou součástí učitelské profese, popřípadě jak jí předcházet. Tyto návrhy autor směřuje nejen začínajícím učitelům, ale především jejich nadřízeným. Práce vychází z odborné literatury uvedené v závěru a z dotazníkového šetření provedeného se 49 respondenty.
Začínající mladý učitel
Jaroš, David ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Resumé Závěrečná práce se ve své teoretické části zabývá osobností učitele a základními stresory, které ztěžují jeho práci a které mohou vést k odchodu ze zaměstnání. V praktické části práce se autor prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřil na zjišťování míry zátěže jednotlivými stresory a situacemi, se kterými začínající učitel přichází ve své praxi do styku. Práce vychází z odborné literatury uvedené v závěru práce a z dotazníkového šetření provedeného se 49 respondenty. Bakalářská práce přináší návrhy, jak zmírnit zátěž, která je bohužel přirozenou součástí učitelské profese, popřípadě jak jí předcházet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.